محتوا”البته جای این مسئله هم خالیه که اینفوگرافیک ها هیچ وقت نمیتونند جای محتوای متنی رو بگیرند. خصوصا در موتور های جستجوگری همچون گوگل. اما بی اثر یه کم اثر هم نیستند. نوع اثرشون متفاوته.  (در بخش هایی از سئو تاثیر میگذارن که معمولا اکثر سایت ها در توسعه اون موارد ضعف دارند.) پس ساده از موضوع رد نشید.

همانطور که بارها هم گفته شد امروزه محتوا نقش اساسی و مهمی را در پیشرفت وبسایت ما بازی میکند به گونه ای که به تمامی سایت ها در هر حوزه ای پیشنهاد می شود حتما بخشی را برای تولید محتوای معتبر و جذاب در نظر بگیرند. باید به گونه ای رفتار کنید که امکان تبدیل محتوای وبسایت به یک آهنربا را فراهم کنید و بتوانید به کمک محتوای موجود کاربران زیادی را جذب کنید.

 

تبدیل محتوای وبسایت به یک آهنربا (قلب دیجیتال مارکتینگ)

تولید محتوا برای وبسایت های تجاری به دلایل مختلفی باید تولید شود که عبارت است از:

  • برندسازی
  • افزایش ترافیک وبسایت
  • بهبود رنک صفحات سایت
  • ارزش دادن به وبسایت و فعالیت های خود در آن

مطمئنا می توانید با تولید محتوای مطلوب و بهینه کاری کنید که امکان تبدیل محتوای وبسایت به یک آهنربا را فراهم کنید. یعنی با کمک محتوای موجود آهنربایی بسازید که کاربران را به سمت خود جذب کنید و وبسایت خود را پر بازدید نمایید.

از طرفی وبسایت های خدماتی و فروشگاهی نیز با کمک محتوا می توانند قوی شده و کاربران را با جذب کردن به سمت محتوا از طرفی به سمت خدمات و محصولات و در نتیجه خرید آنها هدایت کنند. با این تفاسیر می توانید موفقیت خود را تا حد زیادی تضمین کنید البته اگر به صورت اصولی عمل کنید و خطاهای عملکردی خود را کاهش دهید.

در اینفوگرافیک امروز روش های اصولی به همراه مواردی که باید در تولید محتوای اصولی رعایت شود را بررسی می کنیم و از طرفی پیشنهاد میکنیم که چه کارهایی را برای بهبود وضعیت محتوا و افزایش اصولی کیفیت آن در نظر گرفته و توضیحاتی را به همراه سرویس های مورد نظر برای پیشرفت ارائه میکنیم. امیدوارم بتوانید با کمک اینفوگرافیک زیر تحلیل درستی از تولید محتوا داشته باشید و هر چه زودتر فعالیت خود را بر پایه آن آغاز کنید.

 

خیلی از متخصصان سئو تصورشون این هست که چون این محتوا تصویری هست تاثیر زیادی در سئو نداره. بهتره بگم اینطور نیست، مدل تاثیر گذاریش مدل متفاوتی هست.


منبع: مجتمع دیجیتال مارکتینگ ایران